Hoe worden klanten van XBC Utrecht gehoord en gezien?

In de vorige blog beschreven we enkele oorzaken waardoor mkb-ondernemers zich soms niet gehoord en gezien voelen; ze kennen je niet of nauwelijks waardoor de binding ontbreekt. Dit is een logisch vervolg daarop. Want wat zijn voordelen om met ons in contact te komen en met welke vragen kun je bij ons terecht?

  1. Lokaal en betrokken

    Alle klanten kennen we bij naam en toenaam. Dat betekent ook dat we klanten, waar mogelijk, met elkaar verbinden. We komen immers, door de diversiteit van print-, informatie-, communicatie-, cloud, IT- en AV-oplossingen, bij veel verschillende bedrijven in de regio. Daardoor hebben we horizontaal, in meerdere branches, ervaringen opgebouwd die we graag met andere ondernemers delen. Wie weet heeft jouw bedrijf wel het antwoord op een vraag van een of meerdere van onze klanten.

  2. Persoonlijk contact

    Er zijn momenten waarop je gewoon de telefoon pakt en geen email of WhatsApp verstuurd. Persoonlijk contact en een goed gesprek vinden we belangrijk. Bijvoorbeeld om antwoord te geven over de oplossing van een acuut probleem, maar vooral ook om klanten nog beter te leren kennen. Anders krijg je een toekomst waar alleen robots nog met elkaar praten en zakendoen. Persoonlijk contact betekent ook onderling goede afspraken maken. Mogen we je ook na 17:00 uur bellen? Wat ons betreft zeker en een app sturen ook.

  3. Korte lijnen en verantwoordelijkheid

    Het bekende ‘van het kastje naar de muur’ kennen we niet bij XBC-Utrecht. Korte lijnen wel, omdat complexe hiërarchische structuren ontbreken. We zijn namelijk zelf verantwoordelijk voor onze eigen business en hebben daardoor ook de bevoegdheid om beslissingen te nemen. Helpen en verbinden, daar halen we ons dagelijkse plezier uit.

Met wat voor vragen kun je bij XBC-Utrecht terecht?

Tot slot enkele vragen die je ons altijd mag stellen, we horen ze graag. Deze 10 vragen zijn slechts ter inspiratie, maar mogelijk zijn ze uitdagend voor je om het juiste antwoord op te vinden:

  1. Hoe verkrijgen medewerkers op een veilige manier toegang tot informatie?
  2. Op welke manier kunnen we op afstand nog beter samenwerken?
  3. Wat kan ik doen om mijn presentaties nog aantrekkelijker en overtuigender te maken voor klanten en collega’s?
  4. Hoe kan informatie vanuit verschillende applicaties met elkaar worden verbonden?
  5. Wat moet ik doen om klant- en bedrijfsinformatie veilig te laten zijn in hybride werkomgevingen?
  6. Welke manieren zijn er om de digitale werkplek nog moderner te maken?
  7. Wat zijn voor mij de voordelen van Managed Print Service?
  8. Hoe weet ik zeker of ik de juiste beslissing neem? (Second opinion voor bijvoorbeeld een printer, contractvorm of document/informatie/communicatie gerelateerde oplossing)
  9. Op welke afdelingen zorgt efficiënter werken voor snelle kostenbesparingen?
  10. Welke tonercartridges zijn veilig voor het milieu? (Duurzaamheid)

Welke vraag mogen we van jou horen en beantwoorden? Neem vrijblijvend contact met ons op of klik op ‘Onze Oplossingen’ bovenaan in deze webpagina.

💬 Hulp nodig?