Financieringsoplossingen van Xerox Financial Services

Xerox Financial Services

Xerox Financial Services richt zich voornamelijk op het ondersteunen van de producten die Xerox maakt, de partners die deze verkopen en de klanten die ze gebruiken. Xerox Financial Services heeft als doel de beste financiële oplossingen te bieden die aansluiten aan uw behoeften. Denk bijvoorbeeld aan facturatie op maat en de beschikbare expertise en ‘know how’ op het gebied van financiering en documentenbeheer. Dat is de reden waarom wij een assortiment producten aanbieden waarmee voorzien kan worden in al uw behoeften.

Waarom leasen?

U hoeft geen apparatuur aan te schaffen om ervan te kunnen profiteren. Leasen biedt wellicht meer voordelen dan u denkt. Hieronder 7 redenen om te kiezen voor leasen:

  1. Maak uw geld vrij

    Door te leasen in plaats van aan te schaffen, maakt u een groot deel van het werkkapitaal vrij dat uw bedrijf nodig heeft voor andere uitgaven. Het enige extra werk is het periodieke budget opstellen voor de apparatuur.

  2. Altijd de nieuwste technologie

    Xerox ontwikkelt voortdurend nieuwe technologieën, dus zelfs de beste hardware wordt nog verbeterd. Als u least, veroudert uw apparatuur niet. Als er een verbeterde, geüpdate of geüpgrade versie op de markt wordt gebracht, kunt u eenvoudig en gemakkelijk tegen lage kosten upgraden.

  3. Voorkom budgettaire beperkingen

    Als u apparatuur aanschaft, gebruikt u geld uit het investeringsbudget van uw bedrijf. De kosten van leasen worden echter als bedrijfskosten beschouwd. U krijgt dus vlugger toestemming en u houdt uw investeringsbudget vrij voor eventuele latere aankopen. Simpel!

  4. Ga efficiënt om met uw kredietfaciliteiten

    Door te leasen, voorkomt u dat uw kredietfaciliteiten worden opgebruikt. Als u kredietfaciliteiten vrijhoudt voor uitgaven waarvoor u niet op huurbasis kunt betalen, zoals onverwachte uitgaven en nieuwe investeringen, kan uw bedrijf op veranderingen in de markt blijven inspelen.

  5. Vereenvoudig uw cashflow

    Als u least, kunt u de kosten van apparatuur, service en software combineren in één eenvoudige periodieke betaling. En dat niet alleen: u kunt ook de duur, de voorwaarden en de betalingen van uw lease afstemmen op uw cashflow.

  6. Voorkom grote aanbetalingen

    Als u een banklening afsluit om dure apparatuur te kopen, moet u een forse aanbetaling doen, meestal 10-25% van de aankoopprijs. Met een lease kunt u 100% van de waarde van het apparaat financieren. Het is dus een soort lening zonder aanbetaling.

  7. Betaal misschien minder belasting

    Misschien kunt u uw maandelijkse leasingbetalingen registreren als bedrijfskosten (afhankelijk van uw activiteit), zodat u aanzienlijk minder belasting hoeft te betalen gedurende de gemiddeld vijfjarige cyclus van eigendom. Vraag aan uw accountant of belastingadviseur welke belastingvoordelen leasing voor u kan hebben.

Waarom leasen bij Xerox Financial Services?

Hieronder 3 redenen om te kiezen voor Xerox Financial Services:

Volledige expertise:  Xerox Financial Services kent als geen ander uw branche en de bijbehorende technologie. Hierdoor zijn we in staat financieel en technologisch maatwerk te leveren. Tevens kunnen we de impact van nieuw te leasen apparatuur op uw financiele situatie goed inschatten, wat een snelle kredietacceptatie bevordert.

All in one:  Xerox Financial Services biedt u de mogelijkheid om alles met betrekking tot uw apparatuur als 1 geheel te factureren. Dus geen losse facturen voor de huur, onderhoud, installatiekosten e.d. Tevens voldoen al onze facturen aan de boekhoudkundige regels en zijn we altijd bereid om speciale facturatie wensen te bespreken. Snel, simpel en duidelijk!

Bankonafhankelijk:  Xerox Financial Services is bankonafhankelijk. Dit stelt ons in staat om beter en flexibeler op uw financieringswensen in te spelen.

💬 Hulp nodig?